FacebookGoogle+PrintEmailTelegram

با سلام به همه مخاطبان این سایت، اعم از کسانی که توی این پنج سال با ما همراه بودند و یا کسانی که برای اولین باره که سایت ما رو نگاه می کنند. یعنی من به عنوان مدیر فروشگاه طنین همیشه اعتقاد داشته و دارم و خواهم داشت که مشتری تاج سر ماست و تا اون (البته بعد از خدا) از دست ما راضی نباشه کار فروشگاه ما درست نخواهد شد. به هر حال ما از ابتدا با این نیت وارد کار تجارت الکترونیک شدیم که مشتریهامون رو اونقدر راضی نگه داریم که بتونیم درآمد ثابت و پایداری برای خودمون فراهم کنیم. توی این پنج ساله متاسفانه بی مهری هایی هم از برخی مشتری نماها دیدیم. اما چون میدونیم که توی هر کاری بد و خوب با هم هست، همه مردم آزاری ها و بی مهری ها رو تحمل کردیم و الحمدلله الان از وضعیتمون راضی هستیم. خدا رو شاکریم که در مقابل هزاران مشتری ثابتمون، شاید فقط درصدی در حد ۰/۱ (یک دهم درصد) از ما ناراضی بودند که هر طور شده اونها رو هم راضی نگه داشتیم. از همینجا هم از همه ی عزیزان و مخاطبین و مشتریان تقاضا می کنم اگر موردی بود و یا گله و شکایتی داشتند مستقیماً با خود بنده تماس بگیرند و یا به ایمیل بنده پیغام بفرستند تا مشکلشون در اسرع وقت حل بشه.

اما در مورد مشتریان ثابت، قرار شد که برنامه هایی داشته باشیم. به همین دلیل امروز اومدم و این مطلب رو قرار دادم.

ما برای مشتریان ثابتمون برنامه هایی هر چند کوچک که میدونم در خور شایستگی اونها نیستند ترتیب دادیم. اما امیدواریم روز به روز بتونیم خدمات بهتری به مشتریان ثابتمون ارائه بدیم. خدماتی که ما از ۱۵ مرداد ۹۴ به بعد به مشتریان ثابتمون خواهیم داد عبارتند از:

۱-ارسال لیست کلی محصولات و همچنین محصولات جدید برای کلیه مشتریان ثابت (در مرحله اول از طریق ایمیل و اگه جوابگو بود انشاله از طریق پیامک)

۲-خرید مشتریان ثابت تنها با یک پیامک امکان پذیر شد.یعنی فقط شما کافیه هر محصولی رو که ما داریم و شما میخواهید برامون پیامک کنید و در کنارش اسم شریف خودتون و اسم شهرتون رو هم یادداشت کنید. دیگه احتیاجی به آدرس کامل و تاییدیه هم نیست.

۳-سامانه پرداخت موبایلی (USSD) با بستری امن در همین ماه انشاله راه اندازی خواهد شد و عزیزان میتونن بدون اینکه از جاشون بلند شن فقط با چند حرکت، از طریق موبایل کالای خودشون رو خرید کرده و مبلغ رو پرداخت کنن و بین ۲ تا ۵ روز بعد بسته مورد نظرشون رو تحویل بگیرن. به زودی شماره سامانه پرداخت موبایل رو روی سایت قرار خواهیم داد.

۴-هدایای ناقابلی برای کسانی که از بار سوم به بعد از فروشگاه ما خرید می کنند در نظر گرفته شده که این هدایا بسته به میزان خرید ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد. به طور مثال برای هدایای بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان، فلش ۸ گیگ هدیه میدیم. برای هدایای بالای ۵۰ هزار تومان فلش ۴ گیگ و بقیه هدایا رو هم انشاله تا آخر همین ماه اعلام خواهیم کرد. فعلاً داریم نوع هدایا رو انتخاب می کنیم که انشاله به تمام سلیقه ها بخوره.

۵-برای تمام مشتریان ثابتمون مشاوره خواهیم داشت. یعنی کافیه نام خودشون و عنوان خرید قبلیشون رو ذکر کنند تا بچه های ما با صبر و طمأنینه تمام سؤالاتشون رو راجع به فیلم و سریال هایی که میخوان اطلاعات ازش داشته باشن اعلام کنند. البته فقط فیلم و سریال های مجاز.

فعلاً فقط همین کارهای ناقابل رو میتونیم برای اعضا و مشتریان دائمی سایت انجام بدیم و انشاله به زودی، پس از مشورت و بررسی کارهای دیگه، سعی می کنیم برنامه های جذابتر و بهتری برای شما فراهم کنیم تا شما همیشه از ما راضی باشید.

سخن آخر اینکه ما تمامی مشتریهامون رو به عنوان یک دوست، برادر، خواهر، پدر و مادر نگاه می کنیم و دوست داریم که دوستهای ما،و اعضای خانواده بزرگ طنین همیشه از ما راضی باشند تا خدا هم از ما راضی باشه و درآمدی که از این راه به دست میاریم حلال باشه. خواهش میکنم اگه نظر، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، حتماً در این مورد بفرمایید. با آغوش باز تمام نظرات شما رو خواهیم خوند و پاسخ خواهیم داد.

                                                                                                                                                                         با تشکر

                                                                                                                                                    هادی پژهان – مدیر فروشگاه اینترنتی طنین